Jumaat, November 02, 2007

abang misai tebal


2 ulasan:

AbGJaS berkata...

Salam Moderator,
Berdasarkan stroke, abgjas rasa Tuan berkebolehan melukis karikatur - satu cabang yg abgjas tak begitu cekap tetapi amat meminati.

the indie story berkata...

salam alaik Abgjas,

Maaf lambat respon, kerna 3-4 hari ini ada 'buzzzy' sikit.

Sebenarnya dah hampir 5 tahun saya tak melukis secara serius, jadi saya punya jari jemari ada keras dan kaku sedikit. Kena banyak buat latihan kembali. Saya cuba asah balik Skill yang dah hampir hilang. Mungkin ambil masa sikit. Takper saya cuba pelan-pelan. Insya'allah...

Tentang lukis 'karikatur' saya pun bukannya handal sangat. Budak baru belajar bertatih la katakan...Abgjas pun kalau practice selalu lama2 boleh jadi cekap. Tapi saya rasa Abgjas punya stroke kartun makin kemas. Maybe Abgjas lebih usaha daripada saya...hahaahaa...

Cuma sekarang, masa lapang tidak banyak untuk saya bagi 100% tumpuan...

i'll try my best...