Jumaat, Julai 31, 2009

VIDEO GEMPAR! : KOBOI MELAYU DAPAT KASUT KOBOI BARU... 100% GENUINE COWHIDE LEATHER, CUSTOM HAND-MADE.

Alhamdulillah...akhirnya cita-cita aku semasa zaman budak-budak dulu bila dah besau nanti nak jadi COWBOY...akhirnya Tuhan makbulkan jua. 100% MALAY COWBOY. kah kaah kaahhh...

Lepas ni aku nak kumpul duit untuk beli kuda 3-4 ekor pulak. Bukan kuda padi tau. Tapi betul-betul punya BLACK STALLION! Lepas tu bela lembu dan kerbau balau satu kandang. Betul-betul punyer geng THE CHAPPARAL...

Lepas tu mintak lesen simpan senapang 2 laras. Baru koboiii...


Tapi jangan panik... Aku takkan minum BEER@ AIR KENCING SETAN. Kalau haus aku minum susu! Tau sebab apa?

Sebaaaab...AKU MALAY COWBOY! Koboi Melayu kena selalu ingat TUHAN. Ingat Sembahyang. Ingat Zikir...

yeaaahh...


errr...lagi satu nak kasi ingat sama korang. Video ini bukan bertujuan nak berlagak atau show off...tapi just nak berkongsi minat dan daya kreativiti. Alaa...macam yang kaki pancing atau kaki futsal laa... Sama laa kiteee...minat jer berbeza...gilernya sama!

Tiada ulasan: