Sabtu, Januari 10, 2009

BUKAN ISRAEL SEBENARNYA YANG BUNUH ARAB TAPI ARAB YANG BUNUH ARAB...

TERUS BERDEGIL... Walaupun, Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) telah meluluskan resolusi supaya dilaksanakan segera gencatan senjata di Genting Gaza, namun rejim Yahudi tidak mengendahkan arahan PBB itu dengan terus melancarkan serangan di wilayah Palestin. Kepulan asap dan percikan api daripada bom berangkai menyelubungi utara Genting Gaza semalam menunjukkan betapa kejamnya rejim Yahudi itu dan serangan terbaru Israel semalam meragut 12 lagi nyawa penduduk Palestin. baca lagi...


Bangau Ooo Bangau…

Kenapa tak tolong Palestine
Macam mana aku nak tolong
Duit aku dapat…
Duit aku dapat…
Duit aku dapat…

Duit Ooo Duit
Macam mana engkau dapat?
Jangan Tanya mana aku dapat
Arab kaya minyak…
Arab kaya minyak…
Arab kaya minyak…

Arab Saudi jual minyak, Amerika beli minyak.
Amerika jual beli minyak, Jadi kaya raya. Ekonomi Amerika, Yahudi Anak Haram Lahanat Keparat yang pegang. Banyak duit beli senjata sofistikated. Itu senjata kasi letup kat muka manusia Palestine.

YANG ORANG NAMPAK – Israel bunuh Arab Palestine.

YANG ORANG TAK NAMPAK – Arab bunuh Arab!

tak boleh pakai...

1 ulasan:

echah_syed berkata...

tu la pasal islam sesama islam pun tak bersatu..

kita kat malaysia ni pun mcm dah ade virus..minta dijauhkan!