Isnin, Februari 25, 2008

KEMPEN DIHARI PENAMAAN CALON PARLIMEN TITIWANGSA, WILAYAH PERSEKUTUAN, KUALA LUMPUR










8 ulasan:

ZueKay berkata...

salam...gambar je ke? takde ulasan ke?..nak tau juga hal terkini...

Muhib berkata...

Intikhobaat..intikhobataat, tak dapat lah Den nak join tahun nih, harap semua bangsaku maju terus maju..berarak terus berarak hacuskan krjaan Arak.
Jom pakat2tengok Beruk

UncleJ berkata...

salam...wow..hebat jugak penamaan calon di Titiwangsa ni..ramai jugak penyokong PAS yg beri sokongan....

moga angin perubahan melanda Titiwangsa pada 8 Mac nanti...

takbir!!

Noushy Syah berkata...

Mr Moderator...

Thanks for the generous comment in my blog..appreciate it.

Wow..lovely pics!! I love both colours blue and green..tehehhehe

Hope everything is fine and wishing all the process went well.
Have you decided to vote for which one? ooppss ok ok....your vote is a secret!!:)

Any clue? tehehhehe...

gayour berkata...

sebagai orang Islam, kita wajib berpolitik untuk 'kuasa ' memerintah yang akan menjamin keselamatan, kesejahteraan kita sebagai umat Islam dan agama Islam sendiri yang membawa kebaikan pada semua!
sebagai umat/pengikut/penganut agama Islam yang sebenar-benarnya, kita TIDAK ada pilihan selain dari mengikut, membuat, mengamal, taat, patuh pada segala suruhan dalam agama dan memilih Islam dalam segala perkara!

Mak Su berkata...

berarak dalam kemesraan ya

AbGJaS berkata...

Salam Moderator,
Di kawasan abgjas merupakan kubu kuat pemerintah. Warna biru menyelubungi persekitaran. Warna hijau hampir2 tak ada..

aslina_bidadari berkata...

Salam,
Meriahnya...nak curi gambar boleh tak??