Jumaat, September 10, 2010

Baca novel Ekuinoks oleh Azizi Ali di Aidilfitri...

hampir berapa helai sahaja lagi aku akan menghabiskan novel Ekuinoks tulisan Azizi Ali. perkara yang paling menggembirakan hati nurani ku adalah melayan novel enggeris mahupun melayu. dua-dua aku suka. aku ini pembaca novel tegar. namun begitu banya juga tulisan2 hebat yang belum aku berkesempatan baca. begitupun aku membaca lambat sekali. sedikit demi sedikit. tapi penuh kosenstrasi.

aku membaca Ekuinoks dari pertengahan ramadhan, sampai kini belum habis-habis. dihari raya pertama ini pun masih belum dapat kuhabisi. apapun aku snagat gembira sekali membaca novel ini. watak-watak seperti Iskandar, Brenda dan ASP Ridzuan makin lama makin sebati...

anda patut cuba baca novel. cubalah baca apa-apa sekali pun... nikmatnya menggunung~!!!

Tiada ulasan: