Ahad, September 12, 2010

Najib Razak dengan GULA-GULA EKONOMI. (Apakah ini stratergi pilihanraya?)

Apakah benar Malaysia dibawah pemerintahan Najib Razak akan mencatat pertumbuhan ekonomi paling kurang pun 6 peratus. bagaimanakah kita mahu pastikan yang ini bukan gula-gula untuk menipu rakyat bagi memenangi pilihanraya akan datang.

PM kata ia dijana oleh permintaan domestik. apa domestik???

apa maksud ini? ada sesiapa boleh tolong terangkan... baca lagi...

yang nyata kerajaan dibawah Najib Razak kehilangan sumber pendapatan bila Selangor (negeri paling kaya), kedah, penang, dan kelantan di tadbir oleh juak-juak anwar ibrahim.

Perak dirampas kembali BN, maka dapatlah duit poket sikit. tentang Wilayah Persekutuan; yg sebenarnya ia dibawah penguasaan Pakatan Rakyat.

mampukah Najib berlawan dengan budak nakal Nuar Berahim dengan 1/2 kekuatan sudah hilang. hilang yang tak akan kembali.

Kes altantuya pula semakin lama semakin dibongkar oleh PKR. in startergi yang bagus di pihak anwar ibrahim. dipihak najib kes ini semacam satu pukulan maut. dengan duit hasil negeri pula dah tiada.

cabaran kali ini lebih hebat dari zaman Pak Lah. sekrang-kurangnya Pak Lah sempat tido. najib razak dah tak boleh nak main tido-tido lagi.

semenjak kebelakangan ini peluru-peluru Pakatan Rakyat semakin tak terhitung. bersimpang-siur. kalau lihat sentimen anak-anak muda di laman sosial Facebook, rata-ratanya mengutuk UMNO.

Tiada ulasan: