Jumaat, September 17, 2010

ZAID IBRAHIM KATA AZMIN ADA GAYA ALFRED DUNHILL OF LONDON...

NOTA : APAKAH AGAKNYA MAKSUD SEBENAR ZAID BILA DIA KATA BEGITU KEPADA AZMIN ALI? ADA GAYA... GAYA APA? GAYA SARKAS KAH? MENGIKUT SITUASI TERKINI ALAMATNYA TERLUNGKUPLAH SI ZAID NI DALAM PKR. TAPI DALAM POLITIK MACAM-MACAM BOLEH BERLAKU. ORANG YANG PADA MULANYA NAMPAK MACAM DAH NAK KALAH DAN TINGGAL NYAWA-NYAWA IKAN DIAKHIRNYA BERJAYA BUAT COMEBACK DI MINIT TERAKHIR. APAKAH SENJATA BUAH PUKULAN TERAKHIR ZAHID? TUMBANGKAH BROTHER AZMIN?... OOHHH MUNGKIN TIDAK... KENA INGAT...AZMIN ITU DUPLICATE ANWAR IBRAHIM. LAWAN AZMIN BACAAN TERSIRATNYA... BERMAKNA LAWAN ANWAR IBRAHIM~!!!


Zaid: 'Pertunjukan' Azmin ada gaya
Aidila Razak
Sep 16, 10
4:32pm

Penyelaras Pakatan Rakyat Datuk Zaid Ibrahim menyifatkan tindakan Naib Presiden PKR Azmin Ali menawarkan diri bersaing dengannya bagi merebut jawatan timbalan presiden parti itu berjaya dibuat dengan penuh "gaya" pagi tadi.

"Dia lakukannya penuh bergaya," selorohnya ketika ditemui dalam sebuah seminar mengenai integriti di sebuah universiti di Kuala Lumpur hari ini.

Diminta memberikan reaksinya, Zaid (kanan) bagaimanapun secara sinis berkata: "Ia pertunjukkan yang mengagumkan. Amat mengejutkan."

Azmin pagi tadi mengumumkan hasratnya bertanding jawatan naib presiden di sebuah hotel di Kota Kinabalu dengan diringi sekumpulan pemimpin kanan PKR.

Walaupun ada yang menafikannya, sejak minggu lalu, beberapa wakil rakyat PKR telah muncul menyatakan sokongan terhadap Azmin sebagai pemimpin nombor dua parti itu.

Tiada ulasan: