Khamis, September 16, 2010

GAMBAR WAJAH PEMBUNUH USTAZAH

Mualaf bunuh ustazah, anak didakwa

Oleh RAIS YEOP JOHARI
rais.johari@kosmo.com.my

GAMBAR MUKA ALI TAN @ ALI SYAITON~!!!
NOTA: TAK SUKA JER BUNUH, TARAK WANG JA BUNUH, BERCERAI JER KASI BUNUH, PUTUS CHENTA JAAA KASI BUNUH LAGI.... BUNUH! BUNUHH! DAN BUNUHHH~!!! PALA BUTOH BAPAK HANG LAA... PERGI FUCK OFF AND DIE LAGI BAGUS... IDUP PON MENYUSAHKAN MASYARAKAT... KALAU TAU LAA PERANGAI KORANG CAMNI...PATUT KECIK-KECIK LAGI PATUT PIJAK KASI MATI... FUCK LAGI SEKALI UNTUK MAMAT NIH!

SEREMBAN - Jiran kepada seorang ustazah dan anaknya yang ditemui mati di rumah sewa mereka di Port Dickson dekat sini dihadapkan ke Mahkamah Majistret semalam atas pertuduhan membunuh dua beranak itu pada 2 September lalu.

Tertuduh, Ali Tan Abdullah, 34, bagaimanapun tidak membuat sebarang pengakuan terhadap dua pertuduhan yang dibacakan di hadapan Majistret M. Mageshwary.

Mengikut pertuduhan, Ali Tan didakwa membunuh Norliza Ishak, 35, di rumah bernombor B5-1-09B, Flat Win Min, Pasar Baru, Port Dickson antara pukul 3.15 petang pada 2 September 2010 hingga pukul 10.15 pagi pada keesokan harinya.

Bagi pertuduhan kedua, tertuduh yang juga jiran mangsa didakwa turut melakukan perbuatan sama terhadap anak mangsa, Amirul Ayman Yusoff, 10, di lokasi, tarikh dan waktu yang sama.

Tiada ulasan: