Isnin, Mac 31, 2008

PENGUMUMAN PENTING!

Assalamualaikum, kepada rakan-rakan bloggers dan para pengunjung blog yang dirahmati Allah swt sekelian.

Pihak kami ingin memohon maaf kerana semenjak 2-3 hari ini tiada post entry dan foto terbaru yang dapat di upload, kerana Laptop Tuan Moderator sudah terkena demam teruk (VIRUS). Segala komen Tuan/Puan yang telah dihantar, lambat sedikit di PUBLISH serta diberi respon kerana masalah Virus yang sedang melanda ini.

Jadi didalam masa lebih kurang SEMINGGU ini, Laptop Tuan Moderator kita; akan cuba diberi suntikan VAKSIN untuk memulihkan kembali keadaaanya seperti sediakala (Hantar balik kedai - Nasib baik masih dalam Warranty).

Namun begitu Tuan Moderator sendiri akan cuba sedaya yang termampu untuk 'update' blog-blog ini dari masa kesemasa. Bergantung diatas kebaikan hati rakan-rakan disini untuk memberi laluan menggunakan komputer mereka. tQ...insha'allah.

Apapun segala kunjungan dan komen yang pihak Tuan/Puan berikan amat dihargai dan dialu-alukan. Pihak Kami sekali lagi memohon maaf dan kesal diatas segala kesulitan dan masalah yang timbul kepada rakan-rakan bloggers dan pengunjung blog yang dikasihi sekelian.

Harap maklum.

Salam Sayang Ukhuwah,
Mr. Moderator & Crew
(*p/s: manyak gian mau tulis dalam ini blog wooo...haiyaa...ini laptop betol2 bikin kacau... sikit2 mau demam-blogger lah katakan...huhuhuuu. Banyak jelesss sama itu Tuan Rastom, el-Hakim, AbgJas, MakSu, Noushy, Aslina Salleh dan semua skali laaa...takpe...sabar...bebanyak bersabarrrr...mati kutu maaa...)

Tiada ulasan: