Rabu, Julai 25, 2012

BUKA PUASA DI RESTORAN AR-RAWSHA. (FOTO)


MACAM ISTANA ZAMAN DAHULU KALA




Semalam bukak pose kat Ar Rawsha. buffet dewasa 59 ringgit kapla. Budak-budak 35 ringgit. aku pergi dgn isteri tercinta. kami dua jer. 


Ada 35 jenis lauk pauk masakan arab. nasi arab macam2 jenis, kambing macam2 masakan, ayam, palafel, hummus,spinach lamb, roti arab, mouktabel, baklava, kek2 arab yg dipotong kecik, air strawberi, manggo, mint tea (yg ni ada potong stim sikit...sebab dia pi campor gula. patut minum teh arab tanpa gula).


Pelayan-pelayan terdiri lelaki arab drp Mesir & Yaman yang sangat friendly dan membantu. Tapi aku ternapak seorang pelayan wanita, pun Arab juga. Penyambut tetamu, perempuan melayu cun yang pakai maskara tebal.


DEKORASI RAMADHAN BERSERTA LAMPU LIP LAP YANG PELBAGAI WARNA MENAIKKAN SERI BERBUKA PUASA.


Never forget. And dont want to forget this AWESOME place. 5 STAR*****




Alhamdulillah sume sedap dan lazat. syukur aku tak membazir makananan. DI JEMPUT TRY...brothers & sisters...

DEWAN BESAR YANG SANGATLAH CANTIK DAN SUNGGUH SELESA.



LAMB MANDY. LEPAS MAKAN KENA MANDI.


HUMMUS FEVRET AKU.



BAHAGIAN TINGKAT ATAS. UNTUK RESERVE.



KEBAB KAMBING & AYAM. MEMANG MASHUKKK... TAPI YANG INI BUKAN BUFFET TAPI ALA' CARTE...KENA BELI LAIN.

2 ulasan:

zelmey berkata...

aku suka

Merlock berkata...

Jangan lepaskan peluang keemasan untuk merasai hidangan bufet di Ar-Rawsha. Cuba sekali, pasti nak lagi.