Isnin, Julai 23, 2012

GEMPAR SAMSENG BANTAI POLIS DI BULAN PUASA!


Apa ni samdol? Kenapa nak jadi samseng? Kenapa nak pukul Bapak Polisi. Ingat dah power sangatkah. Kalau ko ingta dah power sangat...kenapa tamo jadi Power Rangers selamat bumi drp serangan raksasa...KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHHHH

Korang jangan jadi samseng taikocing. bau hancing... Apa ko ingat ni filem The GodFather ka? Mau tunjuk kuat pi tempat lain la brader.... pi Bronx, New york ka...Tokyo Drift kaa... tengoklah kalau ko bole lawan sama itu YAKUZA... setakat tunjuk samsenG kat sini...lu gangster TAIKOCING laa mamat...

KAT MALAYSIA SAPA MAU GDOH-GADOH BRADER? SUME ORANG MAU PI SEMBAHYANG TARAWEH...lepas tu dapat more... LU JA BODO SENGAL NAK TUNJUK KUAT PUKUL POLIS... TAPI KALU I/C LU ILANG PANDAI PLAK LU BUAT REPOT POLISI...

Haisshh....ini foto nasib baik tada gamba lu olang...banyak langsi aar lu olang...mau tunjuk kuat kah...lapar balik makan nasik laa woiii....

Polis cedera diserang 30 samseng


DI sinilah dua anggota polis cedera selepas diserang sekumpulan 30 samseng dalam kejadian di Flat Muara Indah, Jalan PJS 4/27, Taman Medan semalam.


PETALING JAYA - Sekumpulan 30 lelaki bersikap samseng apabila mencederakan dua anggota polis selepas berang ketika diarahkan bersurai dan tidak membuat bising hingga mengganggu ketenteraman awam dalam kejadian di sebuah Flat Muara Indah di Jalan PJS 4/27, Taman Medan di sini semalam.
Kejadian pukul 2.25 pagi itu berlaku apabila penduduk yang tidak tahan dengan bunyi bising ditimbulkan oleh kumpulan berkenaan telah menghubungi polis bagi mengawal keadaan.
Difahamkan, samseng-samseng berusia antara 20 hingga 30 tahun itu membuat bising serta membuka sistem audio dari kereta dengan bunyi kuat kononnya untuk menyambut sambutan majlis hari jadi seseorang.
Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed berkata, pada mulanya, sebuah kereta peronda dihantar ke tempat kejadian sebaik menerima aduan penduduk.
Katanya, anggota yang tiba kemudian memberi nasihat supaya kumpulan tersebut bersurai dan mereka berpura-pura akur.
"Bagaimanapun, sebaik polis beredar, mereka bertindak membuat bising semula dan polis sekali lagi bergegas ke sana untuk memberi arahan serupa sebelum meninggalkan kumpulan itu.
"Polis kemudian pergi buat kali ketiga di situ selepas menerima aduan penduduk dan keadaan semakin tidak terkawal hingga memaksa sebuah lagi kereta peronda dihantar ke situ. Ketika itulah, berlaku pergelutan dan dua anggota kami mengalami kecederaan di kepala, lutut dan dada," katanya pada sidang akhbar.
Tambahnya, ekoran itu, seorang lelaki berusia 27 tahun telah ditahan manakala bakinya dapat melarikan diri.
Menurut Arjunaidi, siasatan lanjut mendapati kumpulan lelaki tersebut tidak menggunakan sebarang senjata ketika kejadian dan polis masih menyiasat sama ada mereka berada di bawah pengaruh alkohol ketika itu.

Tiada ulasan: