Rabu, Julai 25, 2012

POLIS TANGKAP GANGSTER LEPAS PEKENA NASIK KANDAR LINE CLEAR 24JAM !


LINE CLEAR DEKAT LORONG.

INI LAUK SOTONG BESAR SAMA TULUR DADA PON SUDAH CECAH 12 HINGGIT... HOIII MAMAK LU MAKIN MAHAL AAR.... LU MAU KUMPUL WANG KASI HANTAR BALIK INDIA KAN...  NGAPLA JINGGA BETUI INI MAMAK...



KAPLA IKAN! BLEY CECAH RM100 SKALI HADAP...


MAMAK TUKANG AMBIK NASI NIH...3 KALI AKU REPEAT MAKAN...BAJUTU JUGA YG DIA PAKAI... WEEIII...MAMAK PI KASI CUCI LAA WOOiii.... HANG INGAT TU UNIFORM KA? HAHAHAHAHAAHAHA


ABC MENARA KOMTAR!


APA PASAL LA KORANG SIBUK NAK BERGADUH, BERPEDANG SAMURAI BAGAI.... DAH CUKUP KUAT KE? 


DAH LAMA HIDUP? NAK SANGAT MATI KE? AGAK-AGAK LU ORANG KALAU MATI TERBUNUH MASUK SORGA ATAU NURAKA?


TAPI WA RASALAHKAN...LEBEEEH BAIK LU ORANG MATI LAA... IDUP PON MENYUSAHKAN MASYARAKAT... SATU SEN PUN TAK GUNA. TALA BACA PUNYA OLANG...HANSAP!


INI BULAN RAMADHAN LEBIH BAIK LU ORANG SEMBAHYANG TARAWEH... DOA BANYAK-BANYAK SUPAYA KAYA.

LEPAS SOLAT KITA SERBU NASIK KANDAQ BERATUQ SEBELAH MESJID KAPITAN KLING TU SINCE 1943. ATAU NASIK KANDAQ LINE CLEAR SINCE 1930.


NASI TAMBAH, KAPLA BAWAL, TULUR REBUS, SOTONG TEPONG ...KUAH CAMPOQ...KASI BANJEER....


PASTU JGN LUPAK PEKENA ABC MENARA KOMTAQ!


GADO-GADO CEK TAK CAMPOQ NOOOOOOOOOO....

KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHHHHHHH..... BERDEKAH DEKAHHHHH~!!!




Gagal berkelahi besar-besaran



KESEMUA 93 samseng yang diberkas kerana merancang untuk bergaduh ditahan reman di Ibu Pejabat Polis Daerah Timur Laut, Pulau Pinang bagi membantu siasatan.



GEORGE TOWN - Perancangan dua kumpulan gengster Geng 04 dan Geng 24 untuk bergaduh secara besar-besaran ekoran dendam kesumat yang terbuku di hati masing-masing gagal apabila seramai 93 ahli termasuk ketuanya diberkas di pusat hiburan sebuah hotel di Persiaran Gurney di sini kelmarin.
Gengster-gengster itu diberkas pukul 12.30 tengah malam selepas polis menyerbu sebuah bilik karaoke di tingkat dua hotel berkenaan yang dijadikan tempat ketua kedua-dua kumpulan tersebut bermesyuarat bagi merancang perkelahian itu.
Daripada jumlah itu, seramai 23 merupakan ahli Geng 04 dan 70 anggota Geng 24. Mereka diberkas oleh pasukan polis yang diketuai Pegawai Turus Bahagian Kongsi Gelap, Judi dan Maksiat, Ibu Pejabat Kontijen Polis Pulau Pinang, Deputi Superintenden Zailanni Amit.
Mereka berusia 16 hingga 42 tahun dengan 20 orang positif dadah.
Geng 04 banyak terlibat dalam jenayah peras ugut pemaju perumahan di kawasan Timur Laut dan Barat Daya dengan meminta wang perlindungan. Kumpulan tersebut akan membuat kacau sehingga kehendak mereka dituruti.
Samseng Geng 24 pula akan menggunakan kekerasan untuk memaksa atau mempengaruhi para peniaga di kawasan Timur Laut supaya berurusan dengan mereka.
Mereka juga kerap membuat kacau di pusat hiburan dengan datang beramai-ramai tanpa memesan minuman.


1 ulasan:

Amir Hussain berkata...

Nak habaq..Nasi Kandar Line Clear antara yg tervaek di Pulau Pinang. Kalau ada sesiapa plan nak berbuka bila pi Penang bulan Ramadhan ni..sila berkunjung ke sana...