Jumaat, Julai 13, 2012

GAMBAR MATI KENA BUNUH LEPAS BACA SMS


|Hoiii! APA NAK JADI DGN NEGARA KITA SEKARANG. PENDATANG HARAM NEPAL, MYNMAR, INDONESIA 7 BANGLA SEMAKIN MENGGILA.


KALAU DATANG BUAT BENDA ELOK TAKPE... INI BUAT TAIK KAT NEGARA ORANG. MEROMPAK, SAMUN, BUNUH MEMBUNUH.... SAMPAIKAN RAKYAT MALAYSIA SENDRI PUN DAH MAKIN TAKUT NAK BERJALAN DI NEGARA SENDIRI. TAKUT APA? TAKUT KEA BUNUH LAA... LAGI MAU TANYA...

TAK PERCAYA BOLEH PERGI KAT JALAN SILANG, KUALA LUMPUR, MYDIN SINAR KOTA TUH..BERLAMBAK-LAMBAK... SAMPAIKAN KITA BERTANYA...'EH AKU ADA KAT MANA NIH? KAT OVER SEAS KAH?".... TAK PAYAH BUANG DUIT, PENAT-PENAT NAK MELANCONG BAGAI..."NOW EVERYONE CAN FLY!" - MOTTO AIR ASIA.

TU BELUM MASUK FIRST DAY HARI RAYA...KAT CHOW KIT ROAD.... LAUTAN MAT DAN MINAH INDON BERPESTA!

Mati dibunuh selepas terima SMS


Keadaan mayat Nay San yang ditemui mati dibunuh di bilik sewanya di Jalan Jenjarom 1G, Bukit Sentosa, Hulu Selangor semalam.


HULU SELANGOR – Ketakutan seorang pekerja kilang perabot warga Myanmar yang mendakwa dirinya mangsa gangguan seseorang menjadi kenyataan apabila dia ditemui mati dengan kesan tikaman bertubi-tubi di belakang badan di Jalan Jenjarom 1G, Bukit Sentosa di sini semalam.
Mayat mangsa yang dikenali sebagai Nay San, 35, ditemui tanpa memakai baju tertiarap dan berlumuran darah atas lantai di sebuah bilik di tingkat satu kilang perabot yang disewa mangsa. Mayat itu ditemui oleh rakan sekerja pada pukul 10 pagi.
Ketua polis Daerah Hulu Selangor, Superintendan Norel Azmi Yahya Affandi berkata, pemeriksaan pada mayat mangsa menemui sembilan kesan tikaman di belakang badan, tiga kesan luka di kepala dan dua kesan luka di dahi.
“Pada pukul 11.50 malam tadi (kelmarin), mangsa menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) kepada majikannya berbunyi: ‘Khi kilang orang aye tun naung kacau saya bos’,” kata Norel ketika dihubungi.
Menurut beliau, pemeriksaan di bilik tempat mayat mangsa ditemui mendapati berlaku pergelutan antara mangsa dengan suspek.

Tiada ulasan: