Sabtu, April 19, 2008

Terima Kasih buat semua...

Kepada rakan-rakan blogger dan para pengunjung yang telah meletakkan komen-komen yang bernas dan bertanggung-jawab, Pihak Moderator & Crew mengucapkan jutaan terima kasih kepada saudara/saudari yang sudi berkongsi idea dan pandangan. Pihak Kami sangat menghargai segala pandangan saudara/saudari sekelian. Cuma Pihak Kami 'Tidak Berkemampuan' untuk memberi respon balas kepada semua kerana hambatan waktu yang terhad. Namun begitu tulisan-tulisan saudara/saudari telahpun kami teliti satu persatu sebagai 'Guideline' Pihak Kami untuk memberi karakter kepada blog ini. Diharap saudara/saudari sudi memahami situasi Pihak Kami yang sering kesuntukan masa untuk meneruskan hidup sebagai manusia normal. Harap maklum.

Terima Kasih. Terima Kasih. Terima Kasih sekali lagi.

2 ulasan:

Elhakim berkata...

tuan dr. elmoderator kapunden parang-sekeper...

hehe...

hairan juga aku...
berapa banyak crew yang ko ada daaa...

rasa2 ko sorang jer kot.

the indie story berkata...

tuan Hakim Bomoh Nusantara,

ha'ah betul laa tuuu...aku sorang. Sebab tu aku boleh bikin suratkhabar sorang2 kan...hehehee.

Kira terer laa aku kan. Semua aku buat. Bos aku. Kuli pun aku. Aku rasa ko patut cadangkan nama aku untuk dimasukkan dalam Guiness Book Record. Dengan tajuk "Seorang manusia boleh bikin suratkhabar sorang2..." heheheee Ko memang bijak Prof elhakim.

Wahai el hakim, masalahnyer Crew aku tu banyak yang pemalaaasss (sorry geng! hehehe)

Jadi terpaksalah kami yang dua tiga kerat ni buat. Sebab blog ni, memang diamanahkan kpd aku untuk kasi handle daa...

p/s: pssst...elhakim, aku bukan boss daa...aku sekadar fotografer yang gila muzik grunge. Itu editor jangan main2. Dia punyer power, kalahkan power rangers. kuikuikuiii