Isnin, April 14, 2008

Tuan Moderator sedang bersemayam...

Confirm! ini bukan Mr. Moderator...heh!



Saya mohon 'Maaf' kepada kawan-kawan dan para pegunjung blog yang dikasihi. 10 hari kebelakangan ini moderator & crew berkerja tanpa henti. Terus menerus... Semalam barulah berakhirnya Pesta Buku Antarabangsa, KL 2008. Alhamdulillah segalanya selamat dan berjalan lancar. Maaf kerana lambat memberi respon kepada kepada komen teman-teman yang dirahmati Allah swt. Maaf juga kerana lama tidak berkunjung ke blog rakan-rakan sekelian. i'm so sorry... Masa terhad. Tidur tak cukup. Makan pun kurang...

Beri saya masa hanya 1 hari untuk kasi charge battery balik. Masa untuk rehat-rehatkan badan. Untuk tenangkan fikiran. Bagi refresh balik idea dan semangat. Jari telunjuk pun dah naik kebas petik camera shutter. Kepala dah 'loaded' dengan idea, tapi badan tak mampu. Sebelum saya collpase, adalah lebih baik saya bersemayam bersama-sama Tuan Puteri serta dayang-dayang istana...

Apapun nantikan foto-foto independen yang bakal saya 'upload' kan tidak lama lagi. Bagi can sama saya, baca serba sedikit buku-buku yang saya bawa pulang ke rumah setelah berakhirnya book fair,kl 2008.

Walaubagaimanapun saya ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kepada kawan-kawan dan rakan blogger yang masih sudi mengunjungi blog ini biarpun tiada entry terbaru yang di publish, biarpun tiada foto terkini dan biarpun saya tidak memberi respon segera kepada komen-komen anda. Saya terharu dengan sokongan dan ziarah anda. Terima Kasih. Terima Salam Persahabatan...

Cik Esah menanam tebu,

Tebu ditanam tidak bersuli;

Tidak usah badan bertemu,

Asal dapat mendengar bunyi.



Cantik sungguh buah kepayang,

Masak sebiji dihujung dahan;

Ditelan pahit diluah sayang,

Sakit sungguh tanggungan badan.



Burung serindit didalam perahu,

Bunga bayam didalam dulang;

Hati adik merasa rindu,

Kerana berjauhan dengan abang.

Peace!
Moderator & Crew

2 ulasan:

Elhakim berkata...

idup moderator
hehe..

aslina_bidadari berkata...

Salam,
Kurang makan?? Berehatlah Abg Z....
Tak apa Tuan Puteri sentiasa disisi sedia menemani, Tuan Puteri pun memang kepenatan juga