Isnin, Julai 09, 2012

KEDAI BUKU 1MALAYSIA & KEDAI TEKSTIL 1MALAYSIA





USAHA YANG MURNI PATUT KITA PUJI. BUKAN SEMUA KERAJAAN BN LAKUKAN TAK BETUL. ADA YANG BETUL. YANG BETUL KITA WAJIB SOKONG TANPA MENGIRA FAHAMAN POLITIK. TAPI ADA SEDIKIT PERTANYAAN SYARIKAT KRONI MANAKAH YANG AKAN DIJADIKAN RAKAN KONGSI KERAJAAN SELEPAS MYDIN. TAKPER LAH... JANJI ORANG ISLAM PUNYA...  TAPI KUALITI KENA JAGA SIKIT BEB! JANGAN TIMBUL ISU PANAS MACAM YANG LEPAS. SUSU TEPUNG DICEMARI BAKTERIA E-COLI & SOSO CILI MENGANDUNGI MERKURI. ITU BUKAN NAK TOLONG RAKYAT ITU NAK BAGI MAMPUS RAKYAT NAMANYA... tapi yang ni rasanya OK sebab tak melibatkan barang makanan. TERIMA KASIH KERAJAAN BN.




BANGI (Julai 8, 2012): Dua baru 1Malaysia kedai - kedai buku dan kedai tekstil - dalam perancangan, kata Perdana Menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak.


Beliau berkata kerajaan sedang mengenal pasti rakan kongsi untuk kedai-kedai, yang akan dilancarkan di Kuala Lumpur.


Bagaimanapun, beliau tidak menyatakan tarikh untuk pelancaran dua buah kedai.


"Para harga buku-buku dan alat tulis (di kedai buku 1Malaysia) akan seperti kedai-kedai 1Malaysia sebelum ini, di mana 250 produk boleh dibeli 40% hingga 70% lebih murah berbanding kedai-kedai biasa," beliau berkata apabila pelancaran itu "Janji Ditepati" (Promises Met)) kempen Selangor hari ini.


Perdana Menteri berkata bahawa kerajaan Barisan Nasional (BN) membantu rakyat Malaysia tanpa mempolitikkan isu ini.


"Kami telah membuktikan kita boleh membawa keamanan dan keselamatan, menjamin kestabilan dan keharmonian dan memenuhi janji-janji kami kemakmuran dan kemajuan," katanya. BACA LAGI

Tiada ulasan: